9 de noviembre de 2013

DOINUA TXIRRITA- VERSOS DE TXIRRITA







 








                          
El bertsolari Txirrita y el barrio hernaniarra de Ereñozu donde nació



Doinua Txirrita


Poz-pozik bizi nintzen Ernanin,
mendi, arbola, berde ta lore artean.
Nere logelan lasai nengoen
zerura begira, ahlakondaran jarri zitzaidan,
Alai tximeleta.
Bere hegal  koloredunak,
laranja, urdin eta abar
Begiak gorantz egin da,
eta han ikusia! Pinpilinpausak
Izarrak aina ari ziren dantzan.
Baina egia esan behar det,
nere logelak aspalditxo hontan,
ez duela zapairik edo telaturik

(Traducción)


Versos de Txirrita


Yo vivía en Hernani,
Entre montes, árboles verdes , flores
y me sentía contento.
Estaba en mi habitación tranquilo y mirando al cielo,
una mariposa llamada Alai se me posó en mi blanca camisa
Sus alas eran de todos los colores, naranja, azul
y la cabeza de color blanco
Levanté los ojos hacia arriba
y  ¡lo qué allí ví!
Las mariposas, al igual que las estrellas, no paraban de bailar
Pero tengo que decir la verdad,
que mi habitación hace tiempo que no tiene tejado.



TXANKA- Maite

Editado por: Conchitatxo



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dejenos aquí su opinión. Gracias